2009. április 12., vasárnap

10. A hétvégi házban

Igenigen ma kirándultunk (megint :D), és annyira de annyira jóó volt :) Mindig azt hiszem, hogy már nem érezhetem magam jobban, de újra és újra sikerül meghazudtolni eme gondolatot. Persze ez nem baj, söööt :D. Ez a kis kiruccanás itt tradícionális, minden húsvétkor eljönnek ide.

Szóval reggel sokáig aludhattunk, fél 10kor keltem, jessz :D Reggeli után, 11 körül pedig elindultunk a kocsival a nyaralóba, ami kb. 20-25 percre van innen. Utunk dombokon keresztül vezetett, és mivel itt elés sürü az erdö is, ezért elég sok volt a hó. Riita, Roosa és én nem kocsival tettük meg az egész utat, hanem sétáltunk kb. 4 km-ert. Annyira szééép volt, a napsugár átszürödött a fákon, és megcsillant a havon, meg midnen... nagyon tetszett. Nemsokára megérkeztünk a nyaralóhoz, ami valami hihetetlen szép helyen fekszik: 3 óriási tó partján, se szomszédok, se semmi, csak a teljes nyugi. Van egy kis "központi ház" nappalival és kis konyhával, tv-vel meg minden, aztán külön épületben vannak az ágyak, és ismét külön van a mosdó. Meg van egy kis kör alakú hely, ott van a grill :)

Gondolom a Kedves Olvasók közül rengetegen síeltek már. Na de azt nem hiszem, hogy túl sokan lennének azok, akik mindezt egy befagyott, havas tavon tették :D Bizonybizony, nem tudom, hogy hogy hívják eme sportágat otthon, mindenesetre az a lényege, hogy sílécekkel meg bottal nekiindulsz a befagyott, havas tónak, és síelsz :D Iszonyat jó érzés, bár még nem síeltem, de szerintem a síelés és a korcsolyázás keveréke ez. Ja, és jó fárasztó is :D Elsö körben 3-4 km-ert síeltünk, majd pedig kicsit pihentünk, jót beszélgettem Mattival, amíg az ebédet sütötte, egész pontosan valami virsliféle volt, kint a grill-cuccukon grillezve :D Ja és persze saláta meg sajt :) Annyira jól esett, hihetetlen éhesek voltunk. Csináltam rengeteg képet is, néhányat majd felteszek :). Ebéd után ismét síeltünk, most kb.4-5 km-ert, szóval összesen majnem 10 km-ert síeltem, és 4 km-ert sétáltam ma :D Sportos napom volt tehát. Néha Timi is rámerészkedett a jégre (Timi a kutya, tudjátok - öt sose hagyják otthon, ha több órára mennek el, mert már nagyon idös meg beteg is - viszont iszonyat aranyos :D bár a kedvencem akkor is Maci lesz mindig :)). Ebéd közben volt még vicces, amikor Matti kinézett az ablakon, és felkiáltott: Hey, somebody is skkiing on MY LAKE! o.O (hé, valaki az ÈN TAVAMON síel o.O) Annyira vicces volt... :D Mintha ez kb. tényleg az ö tava lenne :D. Riita meg Roosa sokat "napozott", mármint leültek kabátban a székekre odakint, és süttették magukat a napon, amíg én kepeket gyárottam. Ès horgásztam is :D Ami úgy müködik, hogy, vágnak egy kisebb lyukat a jégen, és akkor ott csücsülnek. Általában 2-3 kilós halakat fognak... :D Ja igen, Mészi, asszem te szeretsz nagyon horgászni, eszembe jutottál, miközben ott próbálkoztam :D

Fél ök körül úgy döntöttünk, hogy itt az ideje hazaindulni, összekpatuk a cuccokat, én pedig szomorúan elbúcsúztam a havas tájtól. Jójó, tudom, hogy megyünk majd még a kis házikóba, de akkor már nem lesz hó meg semmi :( Bár biztos vagyok benne, hogy akkor is gyönyörü lesz :) Azt mondták, hogy sok idöt fogunk majd még ott tölteni :)

Jajjj, és mivel ma is sokat ültem a kocsiban, és mindig megy a rádió, gondoltam írok erröl is. 2-3 adót hallgatunk mindig, van valami Voice, meg Radio Nova meg még egy :D És mindig, midnenhol ugyanaz a 6-7 szám megy...de tényleg :D Néha persze betesznek egy-egy másik zenét is, de ezek már lassan a könyökömön jönnek ki :D Be is linkelek párat: kattints ide, vagy ide, vagy ide, vagy ide, vagy ide. A 3. kivételével mindegyik nagyon tetszik :D. Persze játszanak sok finn zenét is, meg minden, söt, egyszer volt Within Temptation, egyszer Apocalyptica, egyszer meg Nightwish is :D.

Ma annyira szép az idö is. Süt a nap, majdnem 10 fok van meg minden :) Tudom, otthon nektek jobb, de akkoris Nekem jobb, mert én itt vok :D... na ezen most ne tessék megsértödni :)

Hiányzik midnenki (L) Èrdekes, néha annyira belefelejtkezek a dolgokba, hogy nem is gondolok az otthoniakra, de aztán olyankor, amikor épp nagyon fáradtan heverészek az ágyon, na akkor kicsit mindenki hiányzik. De egyáltalán nem vészes, meglepöen jól bírom :D Nem is remléltem, hogy ennyire egyszerü lesz kordában tartani a dolgokat. Ja és igen, légyszilégyszi, ha olvassátok a blogot, hagyjatok magatok után valami nyomot, kommentet, vagy írjatok a chatbe, olyan jó olvasni öket :) Meg persze szeretném tudni, hogy kik azok, akik már majdnem ezerszer kattintottak a blogra.

Remélem mindenkinek kellemesen telik a húsvét, csak hogy stílusos legyek: hyvää pääsiäistä!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése