2009. április 18., szombat

15. Egy tartalmas szombat

Èééééés igeeeen, ma körülbelül 10 óráig aludtam, háromszoros hurrá! Bár be kell vallani, ez már nagyon rámfért. A többiek kicsit hamarabb keltek, mint én, szóval egyedül reggeliztem, miközben Jasmina fel-le rohangált, a hajcsavaróival küzdött, és sminkelt, mert (természetesen) késésben volt valami partiról. Egészen pontosan, Matti (Jasmina barátja - ö is Matti, nem csak az apuka :D) rokonának született kisfia, és az ö névadó partijára voltak hivatalosak. Reggeli után takarításba kezdtünk, mindenki rendberakta a saját szobáját, én is felporszívóztam meg letöröltem a port, meg ilyenek. Eme élvezetes tevékenységek után olvasással meg beszélgetéssel ütöttem el az idöt, majd bevásárolni indultunk.

Ebéd után átugrottunk Päiviékhoz, ahol nagyon-nagyon jól éreztem magam :D. Kb. 20 percre laknak, mármint sétában mérve persze. Ja jól tudom, akkor 4en vannak tesók. Haatalmas házuk van, és annyi jó dolguk :D Elsö körben az úgynevezett Wii-vel játszottunk, nem tudom, hogy ki mennyire ismeri. aki nem, az kattintson ide. Szóval elöször sportosat játszottunk, teniszt meg bowlingot, és mindegyikben nyertem, pedig most játszottam elöször ilyennel :D. A sport után elökerült a müvészibb játék is, méghozzá karaoke... High School Musical karaoke. Na most, ha ismertek, akkor kb. tudjátok, hogy mi a hozzáállásom a HSM jelenséghez (láttam mind a 3at, és elmennek, szal nem lettek a kedvenceim, de éppenséggel nem is kívánom az egészet a pokolba), szóval a dalokat se ismertem nagyon, mindenesetre elénekeltem hármat is... :D Eme csodás idötöltés után ellátogattunk az emeletre, ahol zenét hallgattunk (Britneyt többek között... és teli torokból énekeltük...jeee :D ), meg társasjátékoztunk, cukrot ettünk, plüssöket ölelgettünk, finnül olvastam, kutyáztunk, ablakban lógtunk... és rengeteget nevettünk :D. Jaaaj, és nekik is van Muuminos bögréjük, annyira aranyooooos.

Este 9 körül indultunk haza - és csak megjegyzem, szinte teljesen világos volt még -, itthon pedig már vártak minket a vendégek, ugyanis igen, még ök is belefértek a mai napba :D. Matti legjobb barátja, a felesége és a kisfiuk jött vacsorázni, szóval nagy eszem-iszom volt megint, mindenféle finomsággal. Ès még mindig nem ettem rénszarvashúst... :( :D.

Itt már lassan fél egy is elmúlt, szóval lehet, hogy nem ártana mennem... :D Bár a vendégek még mindig itt vannak :D.

Jajj, és kedved FranciSaciDóri :D Köszönöm szépen és nagy ölelés meg vállveregetés, hogy mindig olvastok, és hogy írtatok, méghozzá nem is akármennyit (Kedves Olvasók, tessék követni a jó példát :D), nagyonnagyon aranyosak vagytok :) (bár Dóri, mint tudjuk, te mindig aranyos vagy... :D). Offspring koncerten pedig majd találkozunk, nem menekültök, hahahaaa... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése