2009. április 25., szombat

22. Ma sem unatkoztam - szombat -képekkel

Aaaaaaa, annyira szép nap a mai, hogy csak na :D

Elöször is, még pár szó a tegnapról. A blogírás után még elhatároztuk, hogy csatlakozunk Päivihoz és a kutyusához, Roosához (igen... ö is Roosa, de mindig Roosu-nak hívják ;). Sétáltunk egy óriásit, láttam lila virágokat meg voltunk játszótéren, megmásztam a naaaagy mászófalat (tegnap felettem a csodás képet róla) szóval tök jó volt :) Alig értünk haza, amikor Roosa kitalálta, hogy menjünk sétálni, szóval megint elindultunk és 3/4 10re értünk haza.... nagyon szeretnek sétálni :D Egész pontosan most csak Roosa és én voltam, mert Riitához jött valami ügyfél Helsinkiböl a könyveléssel kapcsolatban.

Reggel valamikor 7 után mozgolódásra keltem, de lusta voltam körülnézni, szóval lassan vissza is aludtam, de azt hallottam, hogy Riita rohangál meg kiabál meg kapkodás van, hehe :D Természetesen megint késésben volt. Helsinkibe ment Jasmina barátjának, Mattinak az anyukájával meg Jasmina is ott lesz, és akkor vásárolnak meg ilyesmi. Szóval szinte azonna vissza is aludtam, és valamikor fél 12 fele arra keltem, hogy Pipsa, a macs a párnámon áll és a fülembe nyávog, majd leugrik, kiszalad, visszaszalad, mögötte Roosa rohan, és kiabál, hogy Pipsaaaaa, nooooooo! A macs berohant az ágyam alá, Roosa a földre vetette magát és figyelt, majd hamarosan hmmm...hát igen, a macsek behányt az ágyam alá :D Nem biztos, hogy ez a helyes kifejezés, mert végül is z történt, hogy ugye a macskák nyalogatják magukat tisztítás céljából, és egy csomó szört nyelnek, ami felgyülik a hasukban, majd egy idö után...hát felöklendezik. Egyébként már kezdek hozzászokni, pár nappal az érkezésem után a szönyegre köpte a füvet, amit nemrég evett.... :D

Se Riita se Matti nem volt itthon, Roosa meg macskázott szóval megkajáltam magamban, annyira finom kekszet vettek :D. Reggeli után porszívóztunk, Roosa meg én a saját szobánkat Matti meg minden mást. Délelött kicsit beszélgettem msnen mamáékkal is, jó volt látni titeket :) Jajj, és Frankó tatának boldog névnapot, igaz hogy tegnap volt, de akkor is :)

Ezek után kiültünk kicsit a teraszra, annyira szép az idö, pólóban voltam egész nap. Mondjuk a többiekhez képest semmi vagyok, tegnap, amikor én még kabátban voltam, a városban a többség már pólóban rohangált :D Akárcsak ma Matti, aki rövidnacit vett, söt, annyira melege volt, hogy inkább pólót se vett, Roosa meg térdnadrágban mászkált... :) Szóval amatör vagyok :D. Teháááát kint csücsültünk és olvasgattunk, és odakint is ebédeltünk ilyen finom tésztát rákkal meg persze zöldségekkel.

Ebéd után jött az érdekes rész. Päiviékhoz indultunk, nade most nem gyalog, hanem bicajjal. Oké, ez nem nagy cucc, gondoltam...csakhogy a bicikli kb. egy 175 centisre van állítva (azaz kb. Roosára), valamint valami iszonyat furán kell pedálozni. Elsö körben majdnem elzúgtam, amikor megpóróbáltam felmászni rá, ugyanis nem gondoltam, hogy olyan magas :D Második próbálkozásra már jól be tudtam mérni a magasságot és simán sikerült felugrani rá. Elindultunk...dombról le. A fék kicsit nyeszlett, a bicaj kb. ezerrel szágult lefelé, szóval élmény :D Ami még durvább, az az, hogy ugye ez nagyon-nagyon nem sík vidék, szóval épp vagy szenvedsz, hogy feltekerj a domb tetejére, vagy süvítesz lefelé, és éles kanyarokat veszel be, mert ugy minden utca olyan rövid... :D A dombnak felfelé meneteket nagyon nem élveztem, viszont lefelé annyira jó volt suhanni... tudom, tudom, azért vigyáztam és nem mentem nagyon gyorsan, és nem, nem fog elütni senki, nem fogom összetörni magam meg semmi :D

Päivi kisebb tesói soksok gyerekkel játszottak, gondolom szomszédok lehettek, mi meg, mármint Päivi, Roosa, Päivi tesója, aki Vivi, Roosu meg én sétálni indultunk. Olyan részeken jártunk, ami még nekem új volt, föleg ipari telepek mellett haladtunk el meg ilyenek. Kb. 45 perc után egy agility pályához értünk (elmeséltem, hogy Betti osztálytársam is agilityzik :D), és Roosuval...hát ilyen trükköket mutattak meg labdát dobáltunk el, hogy hozza vissza meg ilyenek. Kb. 20 perc után elindultunk visszafele, de azért még megálltunk egy tó mellett, ahol egy kis kilátó is van, és szuper képeket lehet készíteni a tóban úszkáló hattyúkról. Jaaaj, és visszafele úton jött egy néni is egy iszonyat cuki kutyával, aaaa (L)

A hazafele bicajozás már nem volt annyira durva, föleg lejtett az út, szerencsére. Itthon lazulás van, jégkorongot néztünk, most netezgetek... :) Roosa meg tanulgat. Nem hiszem, hogy ma már bármi extrát is csinálnánánk, de ki tudja, lehet, hogy 5 perc múlva jönnek, hogy készülj, megyünk :) Az is lehet, hogy még elugrok a közelben lévö tóhoz kicsit bambulni meg képeket csinálni :)

Jajj, van két zene, ami annyira illik a mai naphoz, meg is mutatom öket. Aki tud angolul, az elönyben van, a szöveg is fontos, de ha csak a dallamot figyeled, akkor is átmegy a hangulat szerintem. Szóval ez és ez.

Rendhagyó esemény, a mai képeket most ide teszem:
Patak
Patak 2.
Jajj de szépek XD
Hattyúk
Hattyúk 2.
Vérebek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése