2009. április 4., szombat

2. 18 eves lettem

Sziasztok!
Elöször is, köszönöm szepen mindenkinek, aki felköszöntött a szuletesnapomon! Nagyon aranyosak vagytok, örultem nagyon :)

Nem is tudom hogy hol kezdjem a meselest. Ma 9 utan keltem, kicsit faradtan ugyan, de jokedvuen. Reggeli utan (erdekes, hogy csak barna kenyeret esznek... jah es mindenkit megnyugtatok, aki a taplalasom miatt aggodott: rengeteget esznek es nagyon finom dolgokat :D)...szoval reggeli utan bementunk a varosba, ugyanis feltetlen ragaszkodtak ahhoz, hogy szulinapomra valasszak valami ruhat. Erdekes, hogy itt nincs olyan bevasarlokozpont mint Csaban, inkabb olyan uzletek vannak, mint nalunk az Univerzal. Kb. 6-7 bolt arujanak aprolekos atvalogatasa utan egy kek h&m felso mellett döntöttem, majd le is fotozom, ha este megkapom :D Ugyanis este lesz ilyen kis unnepseg a szulinapom miatt :)

Tegnap igertem, hogy irok a csaladrol, a hazrol, a környekröl is. Nos, velem egyutt ötfös a csalad, Matti, az apuka (aki nagyon jol beszel angolul es most epp floorballozni van), Riita, az anyuka (aki neha svedul, neha finnul, neha meg angolul szol hozzam), Roosa (Aki tenyleg hihetetlen aranyos es beszedes, imadja a lovakat, tele van a szobaja lovakkal, lovas kepekkel, ermekkel, minden ilyesmivel), Jasmina (aki Helsinkiben tanul, de miattam hazajött a hetvegere, egyebkent ö beszel a legkevesbe angolul, de azert probalkozik. Az o regi szobajat kaptam meg) es en.
Matti kb. 60x elismetelte, hogy erezzem magam otthon, most 2,5 honapig en is a csalad tagja vagyok meg ilyenek. Emlitette, hogy egyszer majd elvisznek Helsinkibe, megnezzuk a nevezetessegeket, es tartunk 1 nagy vasarlos napot, hiszen hihetetlen negy bevasarloközpontok vannak. Elvisznek majd tobbfele kirandulni is.

Nos akkor, a haz. Mikkeli kertvarosi reszen talalhato, annak is a szelen. Aranyos kis sorhazak ezek, pirosak, kekek vagy sargak (a mienk halvanykek). Kivulröl egesz picinek latszanak, de ha bejössz, rögtön latod, h nem is olyan kicsik. A mi hazunkban egy elöszoba, 3 szoba, 1 nappali, 1 konyha plusz egy mosokonyha-szeruseg, 2 mosdo es szauna talalhato, szoval eleg terebelyes, emellett nagyon szepen, izlesesen berendezett. A haz mogott van egy kis kert, illetve meg par haz, es kicsit arrebb egy nagy to es soksok fa.

Tegnap sikerult odaadni az ajandekokat is, ugy tunt, hogy mindennek nagyon orulnek.

Nos, azt hiszem mara eleg is ennyi. Remelem holnapra tudok szerezni adatkabelt, es at tudom tölteni a kepeket is.

Udv,
Edit

1 megjegyzés:

  1. szia!
    annyira irigyellek, hogy ilyen hosszú ideig kint lehettél. nem akarok tolakodó lenni, de milyen keretek között sikerült kijutni? vmi csereprogram? (btw, Te beszélsz finnül/svédül?) nem volt szar érzés hazajönni? én csak egy hétig voltam kint, de legalább kettő kellett, mire újra hozzászoktam pesthez... :S
    meg hát ugye a kis piros faházak, meg a "mossunk fogat tengervízzel" project... ^^,

    (roppant összeszedett komment, tudom... ezer bocsi.. :))

    p.

    VálaszTörlés