2009. április 24., péntek

21. Harmadik péntekem :)

Ma olyan igazi péntek hangulat volt, a suliban mindenki hangoskodott meg ugrált meg minden, és alig vártuk, hogy végre vége legyen, föleg azért mert 14 fok van, és hét ágra süt a Nap :D

Reggel még mondjuk elég hüvös volt, de mondjuk ha a múlt heti idöjáráshoz hasonlítjuk, akkor nagyon is magas volt a hömérséklet :D. Majdnem elkéstünk a suliból, söt szerintem el is késtünk, mert nem hallottam a csengöt, de még épp nyitva volt a teremajtó, szóval annyira nem is volt vészes... :) Kémiával kezdtünk, Jane Eyre-t olvastam, hát most már egy kicsit talán jobban tetszik... ahogy haladunk a vége felé. A következö óra angol volt, ahol szódolgozatot írtak. Igenigen, tudom, azt írtam, hogy sose írnak a tanulós hetek alatt, de a nyelvek kivételnek számítanak, minden héten, 2. héten írnak szódogát. Àltalában. Nem tudom, hogy ez mindig így van-e, de most igen :D. Ezek után szövegértéses feladatokat csináltunk egy könyvvel kapcsolatban, ami tökre felkeltette az érdeklödésemet :). Mármint a könyv iránt. Angol után volt az a kis 10 perces oföi szünet, de minden finnül volt, és csak ilyen lapokat osztogattak, szóval Roosa szerint nagyon semmi egetrengetö újdonságot nem közöltek :D

A dupla finn egész gyorsan eltelt, a többiek még mindig verseket elemeznek, mára is kellett írniuk egy fogalmazást a versekröl, de lehetett választani, hogy melyik müröl írnak. Az ebédet szerencsére a legutolsó sorban fogyasztottuk, szal viszonylag kis feltünéssel és kevés "ez az idióta az ebédet fényképezi?!" jellegü tekintet kereszttüzében sikerült lefotóznom az ebédet :D Nah, szeretnék mindenröl képet. Meg legalább ti is meglátjátok, hogy micsoda különbség van az itteni meg az otthoni menzás ebéd között. Az árán kívül persze, mert otthon nem két fillér, itt meg ingyen van. Egyébként félig a tegnapi ebédet ettem, a mai rizs lett volna ilyen húsos szósszal, de a tegnapi annyira ízlett, hogy inkább azt választottam. Szóval azt a tejbegrízes szószos csodát ettem, meg amerikai salátát, vagy mi, uborkával és barackkal, igen barackkal :D De jó volt, szóval no problem.

A szünetben gyors elkaptak Feriék, és Ksenia lenyügözött pár magyar mondattal :D Nagyon jól megy neki :D Beszélgettem volna még szívesen velük, csak hát rohanni kellett fizikára :( De azért Ksenia, jó utat Oroszba, és érezd magad jól :D

A két fizika órán én is fizikát tanultam, már amikor épp nem tapasztottam a füleimre a kezem, a tanár úr ugyanis egy hatalmas hangszórón különbözö, magasabbnál magasabb sípoló hangokat mutatott, és láthatólag nagyon jól szórakozott :) Szerintem imádja a fura hangokat, ugyanis minden órán hoz valami szerkezetet, amivel fura hangokat lehet kiadni.

Òrák után nyomtatni mentünk, méghozzá a törikönyvemet. Vicces volt, ugyanis a nyomtató nem akart elindulti. Aztán ráküldtük a másik nyomtatóra, az ki is adta, de ahogy végzett, az elsö ráküldés is elindult a másik nyomtatón. Oké, gondoltuk, akkor legalább meglesz két különbözö példányban is, lehet válogatni... de már csak 2 oldal lett volna, amikor beragadt a papír, aztán nagy nehezen kiadta, de a fele bent maradt. Èn ugye nem tudok finnül, szóval a kiírásokat se értettem, Roosa meg Päivi viszont tud, de néha ök se értették, hogy mit akar a gép :D A végén csak megoldottuk, szóval most van egy jó minöségü jegyzetcsomagom, meg egy olyan, aminek a lapjai félig le vannak szakadva meg ilyenek :D.

Nem jöttünk egyenesen haza, hanem sétálni indultunk, annyira szép az idö :) Azt mondták, hogy nem volt ilyen meleg áprilisban már vagy ezer éve, szóval bárki is küldte ezt a jó idöt, köszi :D Csináltam pár képet, meg még itt van a többi is a múlt hétvégéröl, meg az egész hétröl. Ma elvileg lesz kábel és akkor fel is teszem öket :) Na szóval igen, sétáltunk, meg elmentünk a Hesburgerbe, ami olyan, mint otthon a Burger King (ami it egyébként nincs - Józsi, nem tudom, mit szólsz ehhez :D) vagy a Meki. Igazából azért mentünk el, mert Roosának vannak ilyen kuponjai, hogy olcsóbban lehet megvenni bizonyos dolgokat, szóval vettünk egy-egy sült krumplit valami hagymás szósszal. A krumpli, jelentem, ugyanolyan, mint otthon XD A szószt viszont bevezethetnék a Mekiben is, nagyon finom. Igaz, hogy olyan tasakban volt, mint a hajfestékekben a színrögzítö :). Ja és itt ingyen van a ketchup... csalás :D.

Hazafele még beugrottunk a boltba, vettünk pár csuda hasznos dolgot, mint például tejszínt meg ilyenek. Itthon semmi extra, lazulás van :D A hétvégi programról egyelöre még semmit nem tudok.

Nagynagy puszi meg ölelés emberkék, remélem ti is jól vagytok, és köszönöm, hogy már majdnem 2000-szer kattintottatok a blogra! (L)

Jajj és grat minden osztálytársnak az osztályozó vizsgához! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése