2009. április 8., szerda

6. Végre süt a nap!

Sut a nap, emberek, es plusz 7 fok van! El se hiszem :D
Bizonybizony, ma egesz nap ilyen jo idö volt, es annyira feldobott :) Ennek ellenere asszem lassan kezd kicsit honvagyam lenni, de semmi veszes, csak reggel ugy keltem fel, h aaaaa, otthont akarok, Rozsba akarok menni, meg ilyenek, de aztan el is mult par perc alatt.

Azt hiszem, ha nem lenne ilyen hosszu nap, a szerda lenne a kedvencem. Mai orarend: nemet, nemet, töri, töri, fizika, angol, angol, vallas. A ket nemetet tökre elveztem, hallas utani szövegertest csinaltunk, meg ilyenek. Ja es a tanarnö megkert, hogy egyszer majd tartsak nemetul egy kiselöadast a sulimrol. Persze nem mondhattam, h nem, meg egyebkent is, szivesen megcsinalom. Kicsit hallgatoztam amig a többiek gyakoroltak a nemet szövegeket, meg nemetul kellett beszelgetniuk, es megnyugodtam, h nem beszelnek jobban, mint mi otthon :D

A dupla töri az, ahol semmit nem csinalok, max a nemet hazijaimat. Az ora teljesen finnul zajlik, raadasul a hatso sor bal sarkaban ulunk, szal annyira semmilyen az egesz, h meg is probalom majd megbeszelni h erre 2 orara ne kelljen bejarni, es lehessek Ferivel meg Kseniaval, akiknek persze akkor is lyukasuk van :D Egyebkent maga a töri nagyon erdekes, es tök jo könyveik is vannak, csak azert nem jo, mert egy szot se eretek belöle. A mai töri 3/4 resze egyebkent elmaradt, ugyanis valami szinhazi elöadasra mentunk. A tornateremben tartottak, es tök sötet volt, a szineszek csak egy-egy zseblampaval vilagitottak meg magukat. Termeszetesen ez is finnul volt, szoval a kepzelöerömre kellett hagyatkozonom a törtetenet illetöen. A sztori maga, ha jol vettem ki, annyi, h par görög isten tul lusta, ezert a fönök lekuldi öket a mai vliagban. Az itteni boldogulasukrol szolt vegul is a darab, enekeltek is, meg gitaroztak (nagyon ugyesek voltak, sztem tetszett volna Tundinek meg Gabornak :D), szoval tökre tetszett. A maradek fel ora törn nemet hazit irtam.

A dupla angol, nyammmm, na az mar mas teszta. Vegre egy ora, ahol tudom is magam hasznositani :D Az elsö oran tovabbra is a melleknev fokozassal foglalkoztunk (igenigen, nalunk ez altalanos iskolas anyag, de azt se felejtsuk el, h en most csak kb. a 9. osztalynak megfelelö evfolyamra jarok). A masodik oran pedig meglatogattuk a nyelvi labort, mert hat igen, a jobbaknak olyan is van. 2005ös finn "erettsegit" csinaltunk, es tök jo volt, igy, a laborban sokkal jobb, mint nalunk a magnos, cd lemezes megoldas. 30 feladatbol 2 hibam lett. Tudom, bena vagyok :D

Fizikan igazabol olvasni akartam, de nem volt hozza eröm (fizika elött mindenkit olmos faradtsag fog el :D), szoval inkabb megprobaltam kihamozni, hogy mit is vesznek.

Az utolso vallas inkabb egy kinzassal ert fel... :D Najo nem, igazabol tök jo volt, csak lövesem sincs, h mi köze a vallashoz. A feladat az volt, hogy az itteni menö szappanopera (amit emlitettem mar, Salatut elämät a cime) egyik karaktereröl keszitsenek valami jellemzesfelet, mindezt szep szines filctollakkal, egy feher lapra...hatö... :D Aki megmondja nekem, hogy mi köze ennek a vallashoz, az megkapja az egesz zacsko Salmiakkimat (amit it mindenki imad, es oda meg vissza vannak erte, de amint mar emlitettem, szerintem borzalmas :D).

Az ebedszunetet megint Ferivel es Kseniaval töltöttuk, egyebkent spenot volt, fött tojas (ami nem volt zöld, nem ugy, mint nalunk) meg valami csodas mangos-ananaszos krem, ami nekem annyira nem jött be,de csak azert nem, mert nem vagyok oda ezekert a gyumölcsökert. :) Ja es talaljatok ki, mit ittam...tan csak nem....? Dede, bizoony, tejet :D Reggel, delben, este, mindig...

Suli utan elmentunk a varosba, csak igy setalni, Roosa, Päivi meg en :) Kepeket is csinaltam, ja es lefotoztam Jasmina rajzait, nagyon szepen rajzol :)

A delutan (...estefele...?) nyugisan telt, fökent kajalassal. Ja igen, itt van reggeli, aztan a suliban 11kor vagy delben kaja, majd delutan 4-5 körul itthon, es este 10 körul is esznek meg, de az mar csak ilyen piritos meg hasonlok. A kolbasz egyebkent nagyon izlik nekik :D Ma is beleföztek a kajaba (delutan ilyen sult krumplis, husos cuccost ettunk, persze sajttal es tejjel :D. Hmm, a kajalas mellett The Hillst neztunk, meg majd mindjart megirom a kis angol hazimat. Valahogy azt is kene talani, hogy hogyan vihetnem el a suliba a tanulnivalomat (ugyanis cd-n vannak), de meg fogom oldani :) Ja igen, ha mar suli, akkor diakok. Többseguk eleg visszahuzodo, de en pont nem abba a tarsasagba kerultem, hanem az ellentetebe - hangos, sokat nevetös, vidam. Ennek azert örulök, ugyanis van peldalul 3 csaj az osztalyban, akik egesz nap depresszios fejjel emrednek maguk ele, es nem szolnak senkihez. Ja meg egy masik osztalyban van egy ikerpar, akik sose mennek el egymas mellöl, es mindig ugyanolyan rohakat hordanak, es fiu letukre, iszonyat vekonyak. A csönadrag egyebkent itt hatalmas divat, a sok csontvaz ember mind azt hordja. Ja igen, nagyon sok a durvan vekony ember, de ahogy latom, ez itt teljesen termeszetes. Meg persze van a masik veglet, akik 100 kilo körul rugnak, es vagy nagy metal-arcok, vagy teves nyomon jarva manga ill. anime szereplönek akarnak öltözni, de altalaban nem jön össze nekik. Bar lehet, hogy en vagyok alulinformalt, de szerintem a fekete lancos metal gatya meg a szakadt felsö nem epp anime-stilus :D Jajj, es lattam egy tusi haju lanyt. Kb. 5 mm haja volt. A fiukrol meg csak annyit, h felelmetesen udvariatlanok - nem hogy nem nyitjak ki elötted az ajtot meg nem engednek elöre, söt, meg be is furakodnak elöre, meglöknek, meg ilyesmi. Szoval tessek emgbecsulni az udvarias magyar fiukat, kedves lanyok, ti meg fiuk, maradjatok tovabbra is ilyen jo fejek :D Erdekes, hogy itt sose mondjak egymasnak, hogy szivesen, meg oke, akkor ne mondjak, h szivesen, de legalabb vmi mosolyfelet latnak az arcukon :D De ez csak az atlag, tenyleg, Roosaek teljesen masok, ök jo fejek nagyon :) Meg az osztalyban sem mindenki ilyen, de a legtöbbjuk igen. Ja es igen, a zsepit nem ismerik XD Mindenki szipog ezerrel. A suliban valami hihetetlen fura a levegö, mindenkinek dugul töle az orra, meg a kontaktlencset hasznal, annak könnyezik a szeme.

Ma van egyebkent a szauna-nap, szoval este lehet, h nem leszek msnen, mert szaunazuuunk :)

Hat, most igy hirtelen ennyi :) Ha lesz kabelem, majd felteszem a kepeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése