2009. április 28., kedd

24. Ovi

Hahhh, a mai nap olyan laza volt, mint annak a rendje :) Legalább is lazább, mintha egy normális kedd lett volna. De hát nem az volt szerencsére.

Reggel valahogy most a szokásosnál is nehezebben ment az ágyból kimászás, de végül csak megeröltettem magam... és nem mellékesen még így is én keltem a leghamarabb. A többiek még nagyban aluszkáltak, amikor én már a zoknimat ráncigáltam magamra. A suliban dupla vallással kezdtünk... ehh, nem tehetek róla, de teljesen mindegy, hogy mikor van a vallás, ahogy elkezdödik, iszonyatos álmosság lesz rajtam úrrá. Lehet a terem rossz, lehet a tanár hangja álmosító, de egyetlen más órán se történik ilyesmi, szóval 101%, hogy a vallással van valami gáz. Ma azonban igyekeztem erös lenni és törit tanulni... tessék megdicsérni, mert már ki is egyeztem :D (mármint túl vagyok a kiegyezéssel foglalkozó leckén is).

A dupla fizika fele sötétségben telt, ugyanis a tanárúr megint kísérletezett. Most a fénytörést veszik, amit egyébként az én optikai tanulnivalóm is magába foglal. Csinált prizmás kísérletet és kivetítette nagyban a szekrénysorra, meg egy nagy, háromszög alakú edénybe vizet tett, a tálat a kivetítöre rakta, és megvilágította. Az egész termet szivárványszínü fény töltötte be, nagyon szuperül nézett ki. A második órán egyébként megint odajött hozzám, hogy megnézze, hogy mit is tanulok, és mondta, hogy kb. két hét, és ök is veszik a tükröket, lencséket meg a lézeres interferenciadolgokat.

Az ebéd ma elég fura volt, valami fehér krumpli ízü szósz, egész répák, uborkaszeletek, ja és egy ilyen finn nemzeti kaja, ami egy, kb. tenyér nagyságú tészta rajta rizses-vajas feltéttel. Ja és volt dinnye is. Igen, dinnye. Nem az a savanyúdinnye, hanem rendes dinnye :D Igaz kb. semmi íze nem volt, de érdekes volt áprilisban dinnyét enni.

Ebéd után csak 2 finn órám volt, amíg a többiek verset írtak, én Hemingwaytól olvastam A farewell to arms-ot. Tetszik, mert háborús, meg jól össze van rakva. :) Ja, és törit is tanultam. Egészen fura magyar dolgokat olvasni. Kezdek elszokni tölük.

Rékával is taliztam, meg Ferivel is összefutottunk. Rèka mondta, hogy találkozhatnánk pénteken vagy szombaton. Egész pontosan nem is nekem, hanem Roosának mondta, hiszen Roosa tudja, hogy mit fogunk csinálni a hétvégén. Hmm, erös túlzás, hogy tudja, inkább csak sejti. Nekünk mindenesetre jó a msotani hétvége is, de talán Feriéknek nem.

Délután nem mentünk be a dupla kémiára, mert Roosa fogorvoshoz ment a fogszabályzójával. Nem sokáig volt ott, 3ra haza is ért. A délután csendben telt, Mattia garázsban tevékenykedett, Roosa fogalmazást írt, én pedig...na igen, a cím értelmezése jön most. Mivel már minden oldalt megnéztem, amit szerettem volna, senki nem volt msnen, ráadásul Roosa se ért rá, ezért gondoltam lefekszem kicsit. Na igen, el is aludtam :D Kb. 45 perccel után ébredtem, "hol is vagyok?" "...elaludtam? ne mááár!" gondolatokkal a fejemben. He-he. Délutáni csendespihenö. Akárcsak az oviban. Mondjuk Riita is minden délután alszik, szerintem engem is megfertözött az álomkórral :D.

Jaaaj, és ma tökre meglepödtem, amikor fizikán rezgett a telóm, és kiderült, hogy megnyertem a fordítási versenyt a Ròzsában. :D Szinte el is felejtkeztem róla, meg meg voltam gyözödve, hogy majd valaki más nyeri meg (pl. Sanyi, mindig ö szokta azt a kategóriát), szóval amikor jött az sms, kicsit lestem :D. Köszi Tüdni, hogy megírtad :)

Hát, ma sajnos ha megeröszakolom magam, akkor se tudok többet írni :D Nem történt más :) Este lesz Roosa lovaglóórája, de most nem mehetek, mert az erdöben lesznek megint. Talán jövö héten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése