2009. április 19., vasárnap

16. Nyugis vasárnap

Èééés igen, ismét itt lennék, bár egy kicsit késön, de azért ma sem maradtok bejegyzés nélkül. A tegnap este kicsit tovább tartott, mint azt gondoltam... fél egy körül, blogírás meg msn után elömásztam a szobámból, mert még igencsak intenzív hangokat hallottam, és igen, a vendégek még javában itt voltak :D. Jasmina és Matti eldöntötte, hogy kivesznek egy filmet, végül is a Kör 2. mellett döntöttek, de mivel nekik kellett hazavinni a vendégeket, ezért nem mertek addig belekezdeni, amit itt voltak. A végén evéssel (igen, már megint... :D), meg beszélgetéssel ütöttük el az éjszakát, egészen hajnali 2-ig, amikor is a vendégek úgy vélték, hogy ideje hazaindulni. A felnöttek tök aranyosak voltak egyébként, kcisit becsiccsentettek, annyira vicces dolgokat mondtak... XD Látszott rajtuk, hogy nagyon jol érezték magukat, meg hogy Matti és a másik bácsi is nagyon jó barátok. Hajnali fél négy körül, kicsit fáradtan végre ágyba jutottam... :D

Reggel, egészen pontosan, öhm, délben kikászálódtam az ágyból, és meglepödve tapasztaltam, hogy a csapat fele még nagyban alszik, Matti meg Jasmina pedig reggel nekiálltak horrorfilmet nézni... :D Jasmina néhány résznél annyira megijedt, hogy sikítozni kezdett, de ebböl én semmit nem észleltem, túl mélyen aludtam... :D Megint egyedül reggeliztem, majd lassan a többiek is ébredezni kezdtek, és miután rendbekapták magukat, nagy punnyadásba kezdtünk, ami föleg ülésböl és beszélgetésböl állt... :D Eme nyugis állapot azonban nem sokáig tartott, hiszen Matti és Riita elhatározta, hogy kiugrunk a nyaralóba, ahol múlt héten is voltunk. Jasmina nem tartott velünk, mert nagyban készítette kiselöadását, amit majd szerdán tart az egyetemen, az angol óráján.

Az idö szép volt, sütött a nap meg minden, csak elég hideg szél fújt. De legalább a hó nagymértékü olvadásnak indult, már az erdös részeken is. Ráadásul csütörtök felé már 10 fokot mondanak :D Illetve egész hétre 6 fok körüli napos idöt, talán egyetlen nap lesz esö.

Riita kocsijávan mentünk, és kb. 20 perc után ismét ott voltunk a nyugis, erdös tavas házikóban, majd hamarosan felcsatoltuk a síléceket, és megint lesíeltem 4 km-ert :D. Ami nagyon bátor tett, tekintve, hogy visszafele atom szembeszél fújt, és ez eléggé hátráltatta az embert... Megint grilleztünk, hihetetlen finom kajákat tudnak néha csinálni :)

Estefele hazaindultunk, majd itthon olvasgattam és punnyadtam, a változatosság kedvéért :). Este néztük a Paris Hiltonos müsort, hihetetlen gyökérség :D Annyi dráma és sírás van benne, komolyan... :D

Ez most csak ilyen rövidke bejegyzés lett, de sajnos az idöm is rövid volt, bocsánat... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése