2009. április 21., kedd

18. Kedd...

Hát ha azt mondom, hogy ma az égvilágon semmi sem történt, akkor is túlzásba viszem a mai nap eseményeinek tárgyalását.

Reggel felkeltem, húúúha. Aztán meg volt suli, a szokásos érdekfeszítö órarenddel. Dupla vallással indítottunk, ahol megint a régi tanárnö volt, akit utoljára az elsö hetem elsö keddén láttam, tehát nem most. Franciaországban járt biciklizni vagy mi, de szerintem ezt már írtam. Egyszer furán nézett rám, és mondott valamit finnül, mint kiderült, el is felejtette, hogy én nem finn vagyok, és azt hitte, hogy ahelyett hogy rá figyelnék, olvasok :D De aztán felvilágosítottuk, hogy én bizony még mindig magyar vagyok, annyi finn tudással, hogy ismerem a számokat... :) Amikor leesett neki a szitu, nagy bocsánatkérésbe kezdett, mintha valami súlyos bünt követett volna el...kis aranyos volt :).

A dupla fizika számomra is fizikatanulással telt, egész jól haladok az optikával. Vagy csak azt hiszem, hogy tudom. Ugye sose biztos, hogy eleget tanultál, mindig lehet olyan kérdezni, amire pont nem emlékszel, vagy mondjuk egy jó kis számítás is elég nekem, és már a padlón vagyok... :D Na jó, azért ennyire nem gázos az otthoni fizika órai karrierem.

Az ebédet ismét Feriékkel fogyasztottuk el, bár ma sajnos jó messze ült tölem, szal kb. 2 mondatot tudtunk beszélni. A svédek nagyon aranyosnak néznek ki, habár nem sokat beszéltem még velük. Az ebéd egyébként - és most kapaszkodjatok meg - magyar saláta volt. Jah :D Legalább is a neve ez volt, de hogy mi tette magyarrá, az számomra rejtély. Nahjó, azt hiszem, tudom: a salátalevelek között ott vigyorgott a paprika meg soksok borsó, és kukorica (bár ez engem Mexikóra emlékeztet), de amin teljesen ledöbbentem, az az ananász volt... ananász?! Az uj nemzeti termékünk. Ha a narancstermesztés nem jött össze, majd az ananászexport felvirágoztatja a hanyatló magyar gazdaságot. Vagy mi.

A délutáni dupla finn elrepült, végig olvastam, csak egyszer lestem fel a könyvböl, amikor a tanárnö a nagy hangfalakon benyomott valami 70és évekbeli muzsikát...mint kiderült, ezeknek a daloknak a dalszövegeit elemezték, mint ahogy mi szoktunk verseket elemezni otthon a magyar órákon. Ja igen, itt minden teremben nagy hangfalak vannak, és akkor laptopról indítják azt, amit nálunk magnóval meg kazettával szokás, például a szövegértös feladatokat meg ilyenek.

A két kémia is hasonló intenzitással telt, mint a többi óra, olvastam... igyekszem nagyon-nagyon lassan olvasni, mert hát tudjátok, hogy milyen gyorsan szoktam. De még így, hogy minden mondatot kb. csiga sebességgel olvasok (mármint nekem csiga sebességgel), már több mint a felét kiolvastam. Pedig nem egy vékony könyv, 600 oldal körül van, és kis betükkel van nyomtatva.

Fél óra várakozás után megérkezett Riita, és fél öt körül itthon is voltunk. Megvacsiztunk, vagy ebédeltünk vagy mi, a lényeg, hogy ettünk :D. Majd mindenki visszavonult kicsit, Riita alszik, Roosa házit ír, Matti meg pihenget, tv-zget, én megcsináltam a német házimat, és most eme csodás bejegyzésen munkálkodom.

Ma lesz Roosa lovaglóórája, de elég valószínü, hogy ma nem megyek, mert nem lesz semmi érdekes...bár ki tudja, én azért szeretnék mindig mindenre elmenni :) Este pedig nézzük a Gossip Girlt, tehát ma is löttek az idöben lefekvésnek.

Àááá, hétvégét akaroook :) Olyan szép az idö, a hó továbbra is olvad, és süt a nap, a szél se fúj már... kész pazarlás a suliban ülni egész nap :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése