2009. április 3., péntek

1. Sziasztok! Megérkeztem Finnországba, Mikkelibe

Es ime elso bejegyzesem, mely szerintem igen rovid lesz, tekintve, hogy itt mär mindjärt 11, -es ezt illetve a finn billentyuzetet- nem annyira toleralom 5 ora alväs es egy teljes nap utazäs utän :D
Viszont gondoltam mindenkit megnyugtatok, elek, egyben megerkeztem, es nagyon jol is erzem magam. A repules ismet nagyon tetszett, es habar a jegyem nem Feri melle` illetve joo messze az ablaktol szolt, azert sikeresen megfuztem egy finn fiut, hogy ugyan csereljunk mär. Igy Feri mellett is ultem, es ablak mellett is, szoval csinaltam rengeteg fotot, majd felteszem, ha lesz egy kis idom. Volt egy aranyos bacsi is mellettunk, akivel beszelgettunk par szot Finnorszagrol.

A repteren Matti, Roosa apukaja vart rank, es miutän felvettuk az idosebbik lanyt, Jasminet - aki szinten iszonyat aranyos - elindultunk Mikkeli fele. Kb 2 oras ut utan letettuk Ferit Ksenianal, majd jottunk "haza".

Mara azt hiszem, legyen eleg ennyi. Holnap irok majd a hazrol, a csaladrol, a kornyekrol es az esemenyekrol is.

Udv.
Edit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése