2009. április 16., csütörtök

13. Csütörtök

Kedves Olvasóim, ma bizony semmi megdöbbentö vagy sokkoló nem történt velem, de azért itt a bejegyzés, csak hogy mindnekit megnyugtassak: élek és virulok :D

A reggelekröl azt hiszem, már eleget írtam, ma is ugyanúgy mentek a dolgok... :D A mai órarendem: vallás, vallás, kémia, kémia, töri, német német. A dupla valláson kivételesen nem akartam elaludni, olvastam, illetve a többiek valami projekten dolgoztak. A lényege az volt, hogy találjanak ki egy képzeletbeli személyt, és írjanak le róla dolgokat, legföképp azt hogy milyen vallású, hogyan viszonyul a vallási szokásokhoz, elvekhez. Mindezt egy-egy papírra kellett kidolgozni, és újságokból képeketis kellett hozzá kivágni. Egy csoportnak 3 ilyen személyt kellett bemutatni. Hmm, valami hihetetlen jót nevettünk a bemutatókon, még én is, aki csak a képeket tudta értelmezni, a szöveget természetesen nem, de egyesek annyira vicces képregényeket rajzoltak, jaaaaj :D. A végén már csak azon nevettem, hogy a többiek milyen jót derülnek :D.

Dupla kémián másik tanár volt, aki hmmm, hát elég elvontnak tünt, furán viselkedett, furán beszélt, furán mozgott, óra közepén megcsörrent a telefonja, és simán felvette, nekiállt beszélgetni, aztán bocsánatot se kért, amiért felvette.... De nem csak nekem volt fura, Roosa szerint is elég gyanus alak. Ès holnap is ö lesz bent kémián...neeeee :( :D

Ebédre ugyanazt ettem, mint tegnap, mert a mai szósz nem volt valami szimpi. Annyi változás csak volt, hogy nem répát, hanem valami reszelt káposzta szerüséget ettem hozzá :D. Ja és ma velünk ebédelt Anna-Marie is (nemtom, hogy tényleg így írják-e, de meg fogom kérdezni Roosát :D), akinek hihetetlen hosszú haja van, és nagyon-nagyon aranyos, végre vele is sikerült beszélgetni. Egyik óra után pedig rámköszönt egy másik lány is, akitöl tegnap kaptam a csokit, szóval kezdenek egyre barátságosabbak lenni :D Persze én is igyekszem kedves(nek látszani.... :D)... nahjó, tényleg igyekszem jófej lenni :).

Ma volt a lyukas törim, szóval Ferivel és Kseniával nekiindultunk, és sétáltunk egyet a városban. Megmutatták aaaaz ilyen balett-elöadásoknak meg komolyzenei koncerteknek otthont adó épületet, illetve mellette van egy nagyon szééép tó is, meg soksok fa :). Az idö is gyönyörü volt, sütött a nap meg minden, csináltunk egy csomó képet meg sokat nevettünk, szóval nagyon jól éreztem magam, kösziii :D Ja, és éljenek a nénik a fura kocsikkal... :D Hrrrr.... :D Öhm igen, ezt valószínüleg Ksenián és Ferin kívül senki más nem fogja érteni :D. Az egyetlen borús folt az egészben csak az, hogy nem tudom miért, de néhány kép nem jelenik meg, azt írja, hogy a fájl nem tartalmaz képadatokat, és amikor felteszem a gépre, akkor se tudom megnyitni semmivel... és úgy sajnálom a képeket, volt például egy gyönyörü madaras-tavas-napsütéses, meg a Kseniával közös... :( Deee hmmm, ha nem is jövö héten (mert akkor lesz ott Kseniáéknál a svéd diák, és nagyon elfoglalt lesz), akkor utána szerdán nem menekülsz Ksenia, és csinálunk majd még több közös képet a toronyban, muhuhuhu.... :D

Németen kb. semmi nem történt, írni kellett valami motivációs levelet, az enyémet is beszedte (jeee....XD). Az utolsó negyed órában pedig német szövegü diszkó zenét hallgattunk a 90-es évekböl, miközben a motivációs levelünkkel szenvedtünk... élmény volt.... :D

Délután elugrottunk a kerületi könyvtárba, és kivettem 3 angol könyvet: Charlotte Brontë - Jane Eyre, Ernest Hemingway - A farewell to arms, Charlotte Moore - My sister, Victoria. Mind a három ígéretesnek tünik, aztán majd meglátjuk... :D Ès kedves Twilight rajongó barátnöim, itt már nem csak a New Moon, hanem az Eclipse is kapható, finnre fordítva meg minden...áááá, de én angolul akarooooook :´( :D Majd úgyis megyünk a másik könyvtárba is, a nagyba, ha ott se lesz meg angolul az Eclipse, akkor irány a könyvesbolt... :D.

Hát, nagyon röviden ennyi lenne a mai napom. Szerintem este már csak pihenünk, de azt hiszem, ránk is fér kicsit :D. Roosa épp a könyvtárból kivett lovas könyvet olvasgatja, Matti tv-zik, Riita meg most jött haza a suliból (a Mikkeli-i egyetemre jár, valami gazdasággal kapcsoaltos szakra...), és nekiállt fözni, ha jól hallom. Òóó és persze ma van a szauna-nap is :)

Hmmm...most jött be Riita, hogy készüljek, 5 érc és megyün sétálni, kb. 1 órát... ennyit a pihenésröl :D Szóval szerintem csak olyan...itteni 9, otthoni 8 körül leszek msnen :( :). Ja és IorgKitti, ha ezt olvasod, akkor légyszi este gyere fel kicsit msnre, szeretnék kérni vmit :)

Ja és Feri, meghalsz azért a képért... o.O :D Nahjó, annyira nem is lett vészes, de tegyük hozzá, hogy a nap pont a szemünkbe sütött, azért vágtunk ilyen fejeket.... :D Hmmm, tudod mit, ha tudsz este msnen lenni, akkor akár el is küldhetnéd öket :D Légysziiii.... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése